Tuesday, March 11, 2014

Kenduri 8 Mac 2014 versi bergambar...

Assalamualaikum...
 
sabtu yang lepas berlangsunglah majlis perkahwinan sedara belah hubby..
ahaks...
Selamat Pengantin Baru, kak Pija n suami..
semoga kekal sampai hujung nyawa...
 
Disebabkan malas nak taip panjang2, maka...ku tepek kan lah gambar..
biar gambar yg berkata2..
-..-
 
ACARA REWANG
 
monster eat car...
hehehehe....

mokcik2 ngah buat roti jala...
^.^



cikenet merasmikan pelamin dulu yea..


korban pada hari tersebut...ni baru sikit..
hehehe..
ade lg..
tp,t org ckp mengarut je amik gambar daging kn..
so,daging pon xrela gambar beliau diambil..
auuwww!

sesi membersih kan perut cik lembu.


aku xtawlah tempat lain macamana..tapi kat melaka ni ketupat memang xtinggal
setiap kali de kenduri..
eh! betul ke cmtu?
iyelah kot..sebab masa aku kawin pun cmni..
nngeee~

my mother in law ngan lipat roti jala...
nape panggil roti ek?padahal bkn de rupa roti pon...
mai..mai...ketupat berjemuran...

En hubby yang bolat!
-..-

adik ipar, Alim..

selfie konon nya..

acara akad nikah


bergambar bersama pengantin..
Puan pija..
^.^

potong bawang sampai nangis...
;P

 
 
HARI PERSANDINGAN

 
bergambar dulu dalam kereta sebelum ke majlis..
tema purple ok..
my fav color..
muahxmuahx..
 
nampak x mata cikenet tu?
dah layu..nak tido dah..
bagus sangat budak ni..
org dok pong pang pong pang...
karaoke bagai..
rileks je tido..
kihkihkih....
 

hah! ni lah sleeping beauty tu...
sodap je tido ye...
 
ayam golekkkkkkk.....
best wo0o0...
time aku kawen aritu pon ade gk..
sodap wey!

ok...tuan puteri dah bangun..
ni abaya daripada ZuzasDotes.
jenis kain : heavy silk.
memang best kain ni..
sebabnya....
berpeluh langsung xmelekat..
berangin je walaupun cuaca panas.
harga mampu milik..
RM90..
tapi, aku request butang kt depan..senang nk menyusukan cikenet ni nnti..
xkan nak selak daripada bawah plak..
jenuh wey!
 

pengantin lelaki pun tiba..
pongpangpongpang kompang berbunyi..
time pengantin sampai,afrina tengah tidur dengan nyenyaknya..
so,sempatlah mummy ni lari ambil gambar jap..


toll gate girl..
bayar..bayar..
kalau x, xboleh bersanding..
kihkihkih...
^_^

kemain berseri Puan Pengantin ni..

dapat lepas dah..
yeayh..
nasib baik lah time aku xde toll2 bagaii ni..
kalau x,aku pon nk ampau sekali..
hahahahaha...
boleh?


mummy tepek muka budak baru bgn tido.
baju dah bertukar.
alang2 tukar lampin,mandikan sekali..
cuaca panas beb!

afrina posing ape tu,sayang?

bersanding bertiga.. =..=
 
walaupun time majlis kat sebelah melaka aritu pun sempat sanding bertiga..
tapi,bertiga dalam perut jelah..
heh..
 
ACARA KECAH-MENGECAH
 
hah..sesi cuci mencuci bermula..
aku? haruslah lari dulu..
hahaha..
dasar pemalas!
ngah pegang afrina sebenarnya...

ni abang ipar aku..
garang wo0o0..

 

aku memakai cik baby..
babywearing in action!
^_^

 
pengantin serah diri..
time aku dulu, kami lari..gi outdoor kononnya..
saje berlama-lamaan kt luar tu..
sebab ngelat nk basuh2 ni..
sental bontot periuk belanga n kuali2..
tapi, walaupun kami balik lewat still kena sental gak..
mereka2 ni sengaja tinggalkan 1periuk yang besar gabak untuk disental...
wuawuawua..
 
dan yang paling xbest nye,
dorang sakit hati sebab kami balik lambat, so kami dijirus kuah2 yang xabis tu...
WHAT??
serius smell2 gilewr!
sobsobsob...
aku nangis kot..
hhahahaha...
 
pastu buat alasan habuk masuk mata..
padahal dah sokseksoksek nangis..



tengoklah ni..abang ipar nk calit arang kat muka puan pengantin...



mangsa yg baru datang...terperangkap xboleh lari..
kahkahkah..
sebab kononnye time mat zaki ni kawin pon,sempat lari..
same kes cam aku lah..
hahahaha...


ntah apa lah yang En hubby duk bercerita sampai tangan n kepala sekali terteleng2..

taraa! hasil dicalit arang.

ok...semua periuk dah siap sental..
settle!
 
penat.
balik, rehat n tido..
 
krooh krooh krooh...
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment